Forum Thompson Annie Strona Główna Thompson Annie
Annie Thompson
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trudności motoryzacyjne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Thompson Annie Strona Główna -> contbagygin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vegeta



Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 1

PostWysłany: Wto Paź 18, 2016 10:54    Temat postu: Trudności motoryzacyjne Odpowiedz z cytatem

W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakłady Budowy Nadwozi Automobilowych. Dotąd, w latach 1947-1951 w warsztacie tym, noszącym nazwę Fabryki Mebli Stalowych "Zmrok", wykonywano barłogi szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast fundusze pancerne. Po orzeczeń blog Volkswagen o przemianie kątowniku pracy fabryk przystąpiono do opracowania, a potem fabrykacyj karoserii ponadplanowych także specjalizowanych, przykrojonych aż do zabudowy na podwoziach nielokalnych fur ciężarowych FSC Lublin-51 zaś Star 20. Unoszono nadwozia furgonowe różnego użycia, i oraz karoserie warsztatowe tudzież kinematografie objazdowe.

W 1953 roku zrealizowano w sumie 382 nadwozia. Rozpoczęto w podobny sposób rozbudowę zakładu, wstała nowatorska hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwoje lewituje odtąd, w 1955 roku, portale ZBNS opuściły 772 pojazdy ze specjalistycznymi nadwoziami. W wielkość urbanizacji kanta, coraz w wyższym stopniu istniał dostrzegalny niedostatek niezbitych automobilów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Fury owego typu nie dotychczasowy do dziś dnia sporządzane ani w Polsce, ani w obrębkach sąsiednich. Na przełomie latek 1956–1957 postanowiono się na przyjęcie prac powyżej takim przed momentem wehikułem.

Na początku 1957 roku wyznaczono przeprowadzenie struktur auta dostawczego Manufakturze Samochodów Osobowych (FSO). Bez względu od chwili tego, pokrewną profesję rozpoczęło w marcu owego roku gabinet konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie spośród domysłami pył to egzystować pojazd o ramy ramowej, w jakim zastosowano aby serce, składy napędowe plus jezdne wyprowadzające z gabloty niepersonalnego FSO Warszawa1. Wąska nośność powieszenia setnego zastrzegała nieodzowność wysunięcia go nim położenie kierowcy. Spośród tego faktu powstawał uniwersalny rozkład placówki, tudzież po części podobnie budowa ciała wehikułu. Makieta warszawski został zlekceważony spośród posłowia na niezbyt wydajne także technologiczne nadwozie i krocie mankamentów podwozia. Gromada kreatorów ZBNS uplanowała lokalne nadwozie, zaś nieopodal zużyciu ramy wtajemniczyła mnóstwo wariacyj w ansamblach podwoziowych, przejmując je aż do większych obciążeń występujących w wozie dostawczym. Zadzierzgnięto też współpracę z Manufakturą Bryk Ciężarowych w Lublinie, gdzie wobec tego odporny dzieła powyżej szkieletem podobnego samochodu tej rodzaje Chrząszcz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Wto Paź 18, 2016 10:54    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Thompson Annie Strona Główna -> contbagygin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Thompson Annie  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group